leveringsvoorwaarden

Verzenden

De Hiptas wordt standaard in een stevige envelop met Post.nl brievenbuspost verzonden à €3,50. Bij het bestellen van meerdere tassen verzend ik met pakketpost van Post.nl, met Track&Trace à €7,-. In overleg kun je de door jou bestelde Hiptas ook afhalen in Arnhem.

Levertijd

Er zijn verschillende levertijden afhankelijk van welke type Hiptas je besteld (behoudens uitzonderingen die vooraf gemeld worden):

  • Standaard, de levertijd is dan 3-7 werkdagen na het ontvangen van de betaling.
  • Bestel je een tas volledig volgens je eigen specificaties dan zal de levertijd in overleg worden afgesproken.

Houdt er bij bankoverschrijving rekening mee dat het (vooral vanuit het buitenland) iets langer kan duren voordat je betaling is bijgeschreven.

Retourneren

Hiptas doet er alles aan om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop, maar het kan voorkomen dat de ontvangen artikelen toch niet helemaal naar wens zijn. Je bent vrij om binnen 7 werkdagen zonder opgaaf van reden, de artikelen retour te sturen, mits deze ongebruikt en in originele staat zijn en in de originele verpakking zitten.

Ik wil iets retourneren, wat moet ik doen?

  • Neem binnen 7 werkdagen na ontvangst van de artikelen contact op met Hiptas om aan te geven dat er een pakket retour gezonden zal worden. Geef hierbij ook aan op welk rekeningnummer ik het bedrag terug kan storten.
  • Verpak de te retourneren artikelen in een stevige doos of waterdichte envelop. Zorg ervoor dat de artikelen onbeschadigd bij Hiptas retour komen.
  • Stuur het pakket binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen terug naar:

Hiptas
t.a.v. retouren
Het Nieuwe Land 39

6828 DZ Arnhem

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Zorg zelf voor voldoende frankering van de verzending. Bij onvoldoende frankering breng ik de kosten van de frankering in mindering op het terug te storten bedrag.

Na ontvangst van de artikelen en je bankgegevens, kijk ik of de artikelen nog in originele staat zijn. Mocht het gaan om een defect, dan stuur ik je de vervangende of gerepareerde artikelen. Hiervoor hoef je niet nog eens verzendkosten te betalen.

Mag ik mijn bestelling altijd retour sturen?

Je hebt het recht je bestelling binnen veertien dagen na ontvangst van de artikelen te retourneren als je binnen 7 werkdagen na ontvangst van de artikelen contact hebt opgenomen met Hiptas. Het recht op restitutie vervalt na deze periode. Houd bij het retourzenden rekening met het volgende:

  • Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling ongeschonden en in originele verpakking wordt geretourneerd;
  • Bij een Hiptas die volledig gemaakt wordt op bestelling, vervalt het standaard retourrecht voor koop op afstand, zie de Algemene voorwaarden.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retour stuurt, ontvang je een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt je geld teruggestort of ontvang je een nieuw product. Om je retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat je de aangegeven procedure volgt.

Mijn bestelling is incompleet of beschadigd, wat te doen?

Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) je bestelling is beschadigd, dan kun je contact met mij opnemen. Ik zal dan samen met jou kijken op welke manier het probleem het beste opgelost kan worden.